61 6529147 sklep@flotaopony.pl Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 18:00

GOODYEAR

ULTRAGRIP PERFORMANCE GEN-1

Typ osobowy
Producent GOODYEAR
Bieżnik ULTRAGRIP PERFORMANCE GEN-1
Rozmiar 245/35 R20
Sezon zimowe
Indeks prędkości V = 240km/h
Indeks nośności 95 = 690kg
Rok produkcji 2023/2024
Etykieta
e
b
71 dB
Nowa etykieta
D
B
B
Eprel 529789
Gwarancja 5 lat
Cena za jedną sztukę

1474.00 zł/szt.

Dostępność:

Szybka dostawa

Dostawa w 1-2 dni robocze

14 dni na zwrot

Możliwy zakup na raty

Wielosezonowa opona do SUVów, która świetnie przystosowuje się do zmiennych warunków drogowych przez cały rok
  • Doskonałe zachowanie na drodze przez cały rok
  • Większa trwałość
  • Lepsze panowanie nad pojazdem w każdych warunkach pogodowych
  • Dobre zachowanie w terenie

Doskonałe zachowanie na drodze przez cały rok
Ciesz się najlepszymi parametrami eksploatacyjnymi przez cały rok dzięki oponie, która dostosowuje się do każdych warunków pogodowych. Dzięki technologii SmartTRED (należącej do grupy rozwiązań Weather Reactive opracowanych przez Goodyear) opona Vector 4Seasons SUV przystosowuje się do zmian pór roku i warunków drogowych przez odpowiednie działanie określonych stref bieżnika. Opona oznaczona symbolem płatka śniegu potwierdzającym przynależność do klasy opon zimowych.
Lepsze panowanie nad pojazdem w każdych warunkach pogodowych
Opona Vector 4Seasons SUV oferuje znakomitą przyczepność na zaśnieżonych i oblodzonych drogach. Zawdzięcza to specjalnej mieszance, z której wykonano bieżnik, oraz lamelom waflowym. Głębokie rowki wycięte w bieżniku szybko odprowadzają wodę i błoto pośniegowe, zmniejszając ryzyko zjawiska aquaplaningu.

Większa trwałość
Korzystaj dłużej z tego samego zestawu opon. W oponie Vector 4Seasons SUV zastosowano mieszankę zoptymalizowaną pod kątem pracy we wszystkich warunkach pogodowych oraz bardziej płaski profil zapewniający równomierne rozłożenie nacisku. Rozwiązania te wyraźnie zwiększają trwałość opony.

Dobre zachowanie w terenie

Ciesz się pewnym prowadzeniem poza utwardzonymi drogami dzięki przyczepności na krawędziach bieżnika opony utrzymującym dobre własności trakcyjne.

źródło:  https://www.goodyear.eu


670x500.jpg

Etykieta UE WE 1222/2009

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa

Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).


Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania

Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).


Hałas zewnętrzny toczenia opon

Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.


Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 1222/2009 (PDF).

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Profesjonalne doradztwo
Masz problem z doborem odpowiednich opon?
Skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelakich starań, by sprostać Twoim oczekiwaniom.

Wysyłka już od 24h

Szybka dostawa

Bezpieczne zakupy

14 dni na zwrot

Sprawdzona jakość

Gwarancja producentów

Rozłóż swoją płatność

Zakup na raty