61 6529147 sklep@flotaopony.pl Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 18:00

Hankook

Kinergy eco2 K435 XL

Typ osobowy
Producent Hankook
Bieżnik Kinergy eco2 K435 XL
Rozmiar 185/65 R15
Sezon letnie
Indeks prędkości T = 190km/h
Indeks nośności 92 = 630kg
Rok produkcji 2023/2024
Etykieta
c
a
71 dB
Nowa etykieta
C
A
B
Eprel 494731
Gwarancja do zużycia bieżnika
Cena za jedną sztukę

311.00 zł/szt.

Dostępność:

Szybka dostawa

Dostawa w 3-4 dni robocze

14 dni na zwrot

Możliwy zakup na raty

Inteligentny wybór dla kierowcy i środowiska
Kinergy Eco² to zoptymalizowana pod kątem oporu toczenia opona letnia, która świetnie nadaje się do małych i średniej wielkości samochodów. Poprzez dalszy rozwój poprzedniego modelu, który już wielokrotnie uzyskiwał dobre wyniki w testach, możliwe było wydłużenie maksymalnego przebiegu i wyciszenie opony, z utrzymaniem porządnych wyników zachowanie opony na mokrych i suchych nawierzchniach.

Szerokie boki bieżnika
Szerokie boki bieżnika zintegrowane z wewnętrzną stroną bieżnika zapewniają doskonałą odporność na akwaplaning.

kinergy2_1.png

Struktura opony
Silikonowa mieszanka o wysokiej przyczepności
Poprawiona trakcja na suchej/mokrej nawierzchni oraz niższe opory toczenia.

Bezszwowa, pełna powłoka nylonowa opasania
Idealna wytrzymałość bieżnika.

Szerokie stalowe opasanie
Zwiększa szerokość powierzchni stycznej, zapewniając lepsze właściwości na suchej nawierzchni.

Zrównoważona poliestrowa struktura osnowy
Zwiększa sztywność ścianki bocznej i jej wytrzymałość, zachowując komfort użytkowania.

Wysoki poziom sztywności wypełnienia stopki
Lepsze właściwości jezdne i sterowność.

Mocny drut o pojedynczym splocie
Udoskonalona jednolitość i dopasowanie opony.

kinergy2_02.png

źródło:https://www.hankooktire.com
Etykieta UE WE 1222/2009

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa

Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).


Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania

Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).


Hałas zewnętrzny toczenia opon

Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.


Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 1222/2009 (PDF).

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Profesjonalne doradztwo
Masz problem z doborem odpowiednich opon?
Skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelakich starań, by sprostać Twoim oczekiwaniom.

Wysyłka już od 24h

Szybka dostawa

Bezpieczne zakupy

14 dni na zwrot

Sprawdzona jakość

Gwarancja producentów

Rozłóż swoją płatność

Zakup na raty