NA ŚNIEGU
Znakomita skuteczność na śniegu
Najwyższy poziom bezpieczeństwa na zaśnieżonych nawierzchniach dzięki liczniejszym i lepiej rozmieszczonym lamelom.
Oznaczenia 3PMSF* i M+S**.
* Oznaczenie 3 Peak Mountain Snow Flake. ** Mud & Snow.
NA LODZIE
Lepsze hamowanie i przyczepność na oblodzonych nawierzchniach
Skrócona o prawie 1 m droga hamowania na oblodzonej nawierzchni(1) dzięki nowej mieszance gumowej na bazie elastomerów funkcjonalnych(1). 1) Skrócona o 8% droga hamowania na oblodzonych nawierzchniach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2 w rozmiarze 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w październiku 2014 roku na torze lodowym w Clermont-Ferrand.
NA MOKRYCH NAWIERZCHNIACH
Jedna z najskuteczniejszych dostępnych na rynku opon zimowych na mokrych nawierzchniach
Lepsze osiągi na mokrej nawierzchni:
Podwyższone o jedną klasę oznaczenie przyczepności na mokrej drodze (z C do B)(2).
Skrócona o 2,2 m droga hamowania(3).
Kierunkowa rzeźba bieżnika w układzie „V” i kanały rynnowe „Toboggan” ułatwiają odprowadzanie wody i zmniejszają ryzyko aquaplaningu(4).
2) Podwyższone o jedną klasę oznaczenie (z C do B) w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2. Źródło: raport z monitorowania produktu, sierpień 2015 r. (3) Skrócona o 2,2 m, czyli o 6% droga hamowania na oblodzonych nawierzchniach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2 w rozmiarze 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w grudniu 2014 roku w Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux. (4) Odporność na aquaplaning zwiększona o 15% na prostej i o 13% na zakrętach w porównaniu z oponą poprzedniej generacji KLEBER Krisalp HP2 w rozmiarze 205/55 R16 91H. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Grupę Michelin w grudniu 2014 roku w Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux.
źródło: https://www.kleber.pl