61 6529147 sklep@flotaopony.pl Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 18:00

Pirelli

P ZERO S.C.

Typ osobowy
Producent Pirelli
Bieżnik P ZERO S.C.
Rozmiar 235/40 R18
Sezon letnie
Indeks prędkości Y = 300km/h
Indeks nośności 95 = 690kg
Rok produkcji 2023/2024
Etykieta
c
a
68 dB
Nowa etykieta
C
A
A
Eprel 595490
Gwarancja 5 lat
Cena za jedną sztukę

580.00 zł/szt.

Dostępność:

Szybka dostawa

Dostawa w 1-2 dni robocze

14 dni na zwrot

Możliwy zakup na raty

Kolejny kamień milowy w rozwoju gamy opon marki Pirelli - P ZERO™ została wybrana jako oryginalne wyposażenie do najbardziej zorientowanych na wydajność i maksymalną moc pojazdów na rynku.
Opona charakteryzuje się asymetryczną rzeźbą bieżnika i stanowi wzorzec dla segmentu ultra wydajnych pojazdów. Ten model został opracowany z myślą o samochodach najwyższej klasy z silnikami dużej mocy ale może być wykorzystywany także w pojazdach średniej klasy o potężnym silniku.

Trzy solidne centralne żebra
Zwiększona sztywność wzoru oraz zoptymalizowana i stała powierzchnia styku z nawierzchnią
Lepsza przyczepność oraz hamowanie przy dużej prędkości.

nero.png

Bark zewnętrzny z dużymi sztywnymi blokami
Większa sztywność boczna oraz reakcja na kierowanie
Lepsze sportowe prowadzenie

nero1.png

Trzy szerokie wzdłużne nacięcia
Szybkie usuwanie wody
Zwiększony poziom bezpieczeństwa i kontroli nad pojazdem we wszystkich sytuacjach zagrażających aquaplaningiem

nero2.png

Wzór bieżnika w kształcie litery S
Konstrukcja bez znacznych zmian kształtu i rozkładu docisku do nawierzchni
Bezpieczeństwo w warunkach nagłego hamowania, na prostej oraz na zakrętach

nero4.png

Nowoczesna technologia asymetrycznego konturu
Zoptymalizowana powierzchnia styku z nawierzchnią przy dużej prędkości
Równomierne zużycie bieżnika

nero5.png

źródło: https://www.pirelli.com
Etykieta UE WE 1222/2009

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa

Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).


Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania

Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).


Hałas zewnętrzny toczenia opon

Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.


Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 1222/2009 (PDF).

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Profesjonalne doradztwo
Masz problem z doborem odpowiednich opon?
Skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelakich starań, by sprostać Twoim oczekiwaniom.

Wysyłka już od 24h

Szybka dostawa

Bezpieczne zakupy

14 dni na zwrot

Sprawdzona jakość

Gwarancja producentów

Rozłóż swoją płatność

Zakup na raty